Hoću logo!

_Koliko je bitan logotip za tvrtku?

Vaš logotip je kratka vizualna prezentacija Vaše tvrtke. Idealno, logotip tvrtke trebao bi poticati potencijalne klijente i partnere u poduzimanju prvog koraka za suradnju. Pomno dizajnirani logotip može izgraditi povjerenje između Vaše tvrtke i klijenata, pospješiti vizualni identitet i osigurati dojam profesionalne i uhodane tvrtke.

_Kakvih vrsta logotipa ima?

U principu postoje tri osnovne vrste logotipa. Prva vrsta su logotipi načinjeni prvenstveno od slova. To su logotipi poput IBM-a, Microsofta i Sonyja koji koriste samo slova uz mali detalj koji im daje prepoznatljivost. Druga vrsta su logotipi koji u svojem vizualu sadrže ilustraciju koja pobliže predočava čime se tvrtka bavi – poput tvrtke koja proizvodi boje i lakove, a u svom logotipu sadrži ilustraciju kista za bojanje. I treća vrsta su apstraktni logotipi poput Nike-ovog swoosha koji se povezuje s tvrtkinim brandom. Takvi logotipi su neupotrebljivi sve dok Vaša tvrtka ne stvori jaku prepoznatljivost na tržištu i ne uspije povezati jedan takav apstraktni logotip s vlastitim identitetom.

_Dakle, želio bih izraditi logotip za svoju tvrtku.

Želite li samo izraditi logotip ili želite i dizajn posjetnica, memoranduma, kuverti…?

_Trebao bih sve što je potrebno za poslovanje tvrtke.

Onda bismo Vam predložili da pokušamo objediniti izradu logotipa i sve ostale potrebne materijale u knjigu grafičkih standarda s razrađenim vizualnim identitetom.

_Što je to knjiga standarda?

Knjiga grafičkih standarda sadrži skup standardnih smjernica koje je potrebno poštovati pri uporabi primarnih i sekundarnih grafičkih, vizualnih i drugih elemenata. Smisao smjernica je osiguranje dosljednog izgleda u javnosti (dokumenata, medija, javnih događaja…). Svako i najmanje odstupanje od navedenih standarda promatrač nesvjesno ali nepogrešivo tumači kao nedosljednost, nevjerodostojnost i neozbiljnost. Ovom knjigom propisujemo dosljednost u estetskom izričaju i praćenju vizualnog identiteta na svim vrstama aplikacija.

_Što to zapravo znači u praksi?

Ovisno o veličini projekta, knjiga standarda definira znak i logotip tvrtke, njegovo pravilno apliciranje, definira izgled memoranduma, kuverti, posjetnica, poslovne mape, raznih aplikacija na promidžbene materijale poput privjesaka, majica, šalica…

_Odlučio sam više-manje sve što želim. Kako dalje?

Pošaljite upit direktno na kontakt@globalstudio.hr ili putem kontakt forme klikom na gumb:

Zatraži ponudu

Mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku.