Marketing
Oglasi za tiskane medije

U širokoj lepezi marketinških mogućnosti, oglas za tiskane medije jedan je od temeljnih i još uvijek nezaobilaznih alata. Prije početka izrade oglasa važno je znati:

  • što oglasom želimo poručiti (promocija proizvoda, usluge, akcije ili imidž oglas)
  • kojoj se ciljnoj publici obraćamo (dob, spol, imovinski status…)
  • u kojim medijima planiramo objavu oglasa (kojem su segmentu čitatelja namijenjeni)

Tek nakon jasnih odgovora na gornja pitanja, moguće je pristupiti izradi samog oglasa ili skupine oglasa, dizajnu i copywritingu, i dobiti kvalitetna rješenja koja će polučiti željene rezultate. S iskustvom koje imamo, možemo vam pomoći da dođete do jasne strategije oglašavanja koja će se ogledati u svim vašim promotivnim aktivnostima i materijalima pa tako i u oglasima za tisak.

Pošaljite upit direktno na kontakt@globalstudio.hr ili putem kontakt forme klikom na gumb:

Zatraži ponudu

Mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku.