Marketing
Web oglašavanje

Cilj svake marketinške aktivnosti (kampanje, oglasa, teasera, plakata…) jest privući pažnju na neki proizvod ili uslugu, a uspješnost marketinga ovisi o broju ljudi kojima je skrenuta pažnja. Za razliku od klasičnog oglašavanja koje je neminovno ograničeno dosegom koji ovisi o distribuciji (novina, TV ili radijskog signala, plakatnih mjesta…) komunikacija na internetu ne poznaje te zapreke. Ukoliko znate na koji način nastupiti, vaše potencijalno tržište je čitav svijet. No, i u okvirima Hrvatske brojke su izuzetno zanimljive za svakog poduzetnika jer danas internetu redovito pristupa više od polovice stanovnika Hrvatske, dakle preko dva milijuna ljudi. Ukoliko ste jedan od njih, vjerojatno ste i sami barem jednom uoči neke veće kupnje (automobila, stana, namještaja, televizora, usisivača…) proveli vlastito internet istraživanje. Većina korisnika interneta to redovito čini, a podaci koje pronađu na internetu sve presudnije utječu na odluke o kupnji ili konzumaciji pojedinih proizvoda. Stoga dobro promišljena strategija nastupa na internetu može imati mnogo veći učinak od klasičnih marketinških kampanja, a na raspolaganju vam stoje tri pristupa:

1. web banneri – oglasi zakupljeni na najčitanijim web stranicama i portalima, ovisno o specifičnostima vašeg proizvoda ili usluge i ciljne publike

2. kontekstualno oglašavanje – Google oglasi koji se postavljaju na stranicama koje su sadržajno bliske onome što oglašavate čime se mnogo uspješnije dopire do željene publike

3. oglašavanje na društvenim mrežama – ovi oglasi osobito su pogodni prilikom specijalnih marketinških akcija (nagradnih igara,  društvenih događaja i slično) koje provodite na stranici postavljenoj na nekoj društvenoj mreži (Facebook, Twitter, LinkedIn…)

Najbolje rezultate, naravno, postižu marketinški miksevi u kojima su uključena sva tri alata, no preduvjet je imati jasnu strategiju i cilj marketinške komunikacije. Naš tim može vam pomoći razraditi strategiju nastupa na webu, savjetovati vas oko media miksa te kreirati sve potrebne materijale.
Pošaljite upit direktno na kontakt@globalstudio.hr ili putem kontakt forme klikom na gumb:

Zatraži ponudu

Mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku.